Luckalakó személyes blogja

Leginkább a gyerekemről, egy kicsit persze rólam is.

Friss topikok

  • tampifan: ugyan, siman csak tesztel. nyilvan nem tudatos, egyszeruen csak tudni akarja hogy hol a hatar. ez ... (2014.11.20. 10:33) dackorszak
  • luckalakó: Köszi, most olvasom, már nem aktuális, de legközelebbre elteszem :) (2014.01.21. 11:45) lázas

dackorszak

2014.11.19. 21:25 :: luckalakó

Van ugye az az elmélet, hogy a dackorszakos gyermekedet hagyd minél többször dönteni kisebb dolgokban, hogy a nagyobbakban könnyebben elfogadja a te döntésedet.

Baromi logikusnak hangzik, be is vezettem.

Ennek köszönhetően nemrégiben sikerült egy kisebb hisztit átélni amiatt, hogy a zoknik közül történő választás kudarcba fulladt, ugyanis a "melyik zoknit szeretnéd ma felvenni?" kérdésre azt a - szerintem - meghökkentő választ kaptam, hogy összeset, és kisebb lázadás tört ki, amikor mégsem lehetett.

Tegnap pedig olyan nagyon jó fej voltam, hogy az itthon lévő két típusú kis dobozos szívószálas gyümölcsléből választhatott, amit meg is tett, ám amikor kibontottam, meggondolta magát, és cirkuszolni kezdett a másikért. Nem nagyon szeretek pazarolni, ezek ugye nem visszazárható cuccok, meg különben sem gondoltam, hog másfél órás földhöz verős hiszti lesz belőle, úgyhogy kitartottam, hogy márpedig ez marad. Amikor már kezdett csökkenni az ordítás, felajánlottam neki, hogy választhat hozzá színes szívószálat az itthoni készletből, hüppögve vigasztalódott a gondolattal, majd kibökte: "kéket". Jó, levettem neki a kéket, beledugtam a dobozba, nyújtottam felé, mire felkiált: "pirosat, pirosat!". Nagy levegő, egy szívószálat még talán el bírok pazarolni, kivettem a kéket, betettem a pirosat. Nyújtom felé, visítás: "Narancs, narancs!". Na itt kezdtem el érezni azt, hogy tökmindegy hogy mit csinálok, vagy én érzem magam szar anyának, vagy ő fog engem utálni, és különben meg aki a fenti elméletet kitalálta, az próbálja ki a fiamat egy hétre.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://luckalako.blog.hu/api/trackback/id/tr646908007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tampifan 2014.11.20. 10:33:55

ugyan, siman csak tesztel. nyilvan nem tudatos, egyszeruen csak tudni akarja hogy hol a hatar. ez nem keves hisztivel jar (most, ha meg akarod huzni a vonalat, kesobb, ha most rahagyod az aprosagokat) de ezen tul kell esni (es nem igerem, hogy gyorsan megy) marci a mai napig probalkozik hasonlokkal
süti beállítások módosítása